Wisła Kraków w social mediach

W obecnym świecie to właśnie social media są najszybszą, a zarazem najłatwiejszą, formą komunikacji klubu sportowego z jego kibicami. Lotto Ekstraklasa kilka razy do roku przygotowuje specjalny raport, w którym analizuje klubowe konta w mediach społecznościowych. Miło nam, że w najnowszym z nich to właśnie Wisła Kraków wykazała najwyższe przyrosty liczb obserwujących.

Aktualny raport dotyczy okresu od 1 marca do 1 maja br. Analizie poddawane są profile w czterech serwisach: Facebook, Twitter, Instagram oraz YouTube.

Najwięcej nowych obserwujących zyskało wiślackie konto na Instagramie. Fotograficzny profil klubu w ciągu trzech miesięcy polubiło 6 436 nowych kibiców. Białej Gwieździe na profilu Facebook przybyło 3 367 fanów, kanał YouTube to 2 126 nowych subskrybentów, zaś konto na Twitterze wzbogaciło się o kolejnych 1 820 followersów. W sumie daje to blisko 14 000 nowych polubień w mediach społecznościowych. Liczby te pozwalają nam na zajęcie miejsca w „czubie tabeli” każdej z klasyfikacji.

Cieszymy się, że coraz więcej z Was śledzi nas w internecie. Tych, którzy jeszcze nie obserwują któregoś z naszych profili gorąco zachęcamy do zrobienia tego. Są one bowiem świetnym źródłem informacji o Wiśle Kraków, również takich nie publikowanych nigdzie indziej.

wisla.krakow.pl