Telefon i CZAT zaufania dla dzieci i młodzieży!

Od 1 stycznia 2022 oprócz “telefonu zaufania” dla dzieci i młodzieży istnieje także czat internetowy. Zarówno telefon zaufania, jak i czat zapewniają anonimowość i są dostępne 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

O Dziecięcym Telefonie Zaufania Rzecznika Praw Dziecka pod numerem:
800 12 12 12 słyszał niemal każdy, jednak czat internetowy jest nowością. Jest on odpowiedzią na zmieniający się świat i sposób komunikacji, jednak eksperci z zakresu prawa, spraw socjalnych, edukacji i wychowania oraz ochrony zdrowia – zarówno pod telefonem zaufania, jak i na czacie czuwają oraz pełnią dyżur dla potrzebujących.

Czat dostępny jest pod linkiem: https://czat.brpd.gov.pl/ 
Wystarczy wpisać swoje imię oraz pytanie jakie chce się zadać, aby pracownik połączył nas z odpowiednim ekspertem. 

– Oprócz codziennego, całodobowego wsparcia psychologicznego i kryzysowego można uzyskać również wyczerpujące informacje dotyczące obowiązujących przepisów i procedur. Harmonogram dyżurów jest dostępny na stronie https://brpd.gov.pl/2022/01/10/rozszerzenie-pomocy-ekspertow-dzieciecego-telefonu-zaufania/ Więcej informacji na temat Dziecięcego Telefonu Zaufania można znaleźć na stronie Rzecznika Praw Dziecka informuje na rządowej stronie internetowej Ministerstwo Edukacji i Nauki.

Żyjemy w trudnych czasach, w których nasiliła się depresja i problemy społeczne. To dobrze, że funkcjonują takie instytucje dla dzieci i młodzieży jak telefon oraz czat zaufania…

Skomentuj post

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.