Urząd Miasta Krakowa zamknięty dla bezpośredniej obsługi mieszkańców!

Z uwagi na gwałtowny wzrost liczby zakażeń Covid-19, począwszy od 24 stycznia do odwołania nie będzie możliwej bezpośredniej obsługi stron przez pracowników Urzędu Miasta Krakowa. Wszystkie lokalizacje – także te w galeriach handlowych pozostaną zamknięte.

Informacja ta została podana na stronie internetowej UMK oraz na profilu Facebook Prezydenta.

Zrealizowane zostaną również wszystkie umówione wcześniej wizyty w UMK. Ustalone terminy wizyt zachowują ważność. Rozpoczęte wcześniej i niezałatwione sprawy w UMK, wymagające obsługi bezpośredniej, będą kontynuowane w dotychczasowej formie.

Bez zmian funkcjonować też będą telefony informacyjne oraz dostęp teleinformatyczny do usług realizowanych przez UMK.

Z urzędem można się kontaktować elektronicznie, dzwoniąc na numery telefonów stacjonarnych i komórkowych, wysyłając przesyłkę pocztową albo Paczkomatem Urząd 24. Pozostaje też grupa spraw, które mimo zamknięcia urzędu będzie można załatwić osobiście.

Przesyłkę można również wrzucić do skrzynek podawczych zlokalizowanych w podanych poniżej miejscach:

  • al. Powstania Warszawskiego 10
  • os. Zgody 2
  • pl. Wszystkich Świętych 3-4
  • Rynek Podgórski 1
  • ul. Biskupia 18
  • ul. Dekerta 24
  • ul. Grunwaldzka 8
  • ul. Kasprowicza 29
  • ul. Lubelska 27
  • ul. Lubelska 29
  • ul. Mogilska 41
  • ul. Nowohucka 1
  • ul. Sarego 4
  • ul. Stachowicza 18
  • ul. Wielicka 28a

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.krakow.pl

fot. Tomasz Stankiewicz / krakow.pl