UMK wznawia obsługę bezpośrednią

Od 28 lutego wszystkie budynki Urzędu Miasta Krakowa będą dostępne dla bezpośredniej obsługi. Mając na uwadze czas i komfort obsługi sugerowane jest jednak wcześniejsze umówienie się na wizytę z urzędnikiem. Wciąż zamknięte będą Punkty Obsługi Mieszkańca w galeriach handlowych.

W urzędzie będzie można zrealizować wszystkie usługi, złożyć przesyłkę na dzienniku podawczym lub uzyskać informacje na odpowiednim stanowisku. Nadal dostępna pozostanie możliwość kontaktu z urzędem drogą komunikacji elektronicznej. Do dyspozycji pozostaną telefony stacjonarne i komórkowe, korespondencja pocztowa czy usługa Paczkomat Urząd 24.

Usługa Paczkomat Urząd 24:

  • bezpłatny odbiór przesyłek odbywa się w jednym z pięciu paczkomatów zlokalizowanych przy: al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a, os. Zgody 2, ul. B. Zaleskiego 23 oraz ul. Mogilskiej 41
  • nadawanie przesyłek do UMK: należy wypełnić formularz na stronie urzad24.inpost.pl, dokonać opłaty oraz umieścić przesyłkę w paczkomacie

Przypominamy!

W związku z obowiązywaniem w dalszym ciągu stanu pandemii i do budynków urzędowych można wchodzić po uprzednim poddaniu się pomiarowi temperatury ciała oraz w maseczce zakrywającej nos i usta.

Godziny pracy urzędu

Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Wydział Spraw Administracyjnych, Urząd Stanu Cywilnego: od poniedziałku do piątku od 7.40 do 18.00.

Wydział Podatków i Opłat (obsługa kas): od poniedziałku do piątku od 7.40 do 17.45.

Punkt Obsługi Przedsiębiorcy:

  • poniedziałki od 7.40 do 18.00
  • od wtorku do piątku od 7.40 do 15.30

Punkty Obsługi Mieszkańca w sklepach wielkopowierzchniowych pozostają nieczynne do odwołania.

Źródło: krakow.pl

Fot. Tomasz Stankiewicz / krakow.pl

Skomentuj post

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.