Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
NEWSY :
Reklama
Reklama
Reklama
Udana rekrutacja fotografów i ambitne plany na przyszłość

Nowotarska marka „Serce w Obiektywie" zdecydowanie przyspiesza!

We wtorek, 12 marca, odbyło się spotkanie rekrutacyjne dla fotografów w Warszawie organizowane przez Serce w Obiektywie – pierwszą w Polsce sieć franczyzową studiów fotograficznych. Wydarzenie przebiegło sprawnie, a uczestnicy mieli okazję poznać założenia współpracy oraz plany rozwoju marki.
Nowotarska marka „Serce w Obiektywie" przyspiesza!
Podziel się
Oceń

Rozwój na całą Polskę

Serce w Obiektywie systematycznie powiększa swoją sieć. Obecnie studia działają w Nowym Targu, Katowicach, Krakowie, Rzeszowie, Warszawie, Poznaniu, Łodzi oraz w Trójmieście.  Już wkrótce dołączą do nich nowe lokalizacje. Firma planuje dalszą ekspansję, by do końca 2025 roku otworzyć studia we wszystkich większych miastach Polski.

Jak zapowiada właścicielka sieci, to dopiero początek.

Plany na przyszłość – ekspansja na Europę

W rozmowie z nami przedstawicielka marki zdradza, że cała Polska zostanie pokryta siecią studiów fotograficznych do końca 2025 roku. To ambitny cel, ale dotychczasowe tempo rozwoju pokazuje, że jest jak najbardziej realny.

- Nasza marka cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród klientów, jak i fotografów. Do grudnia 2025 chcemy otworzyć studia we wszystkich kluczowych miastach Polski, a od stycznia 2026 roku planujemy wejście na rynki zagraniczne. Pierwsze na liście są Niemcy, Czechy i Słowacja  ale nie zamierzamy na tym poprzestać - mówi właścicielka marki „Serce w Obiektywie" - Marta Szopińska 

Nowe możliwości dla fotografów

Dla fotografów to doskonała okazja, by stać się częścią dynamicznie rozwijającej się marki i skorzystać z gotowej bazy klientów oraz pełnych kalendarzy sesji.

Osoby zainteresowane współpracą mogą śledzić kolejne rekrutacje lub zgłosić się bezpośrednio przez stronę Serce w Obiektywie. 

Jedno jest pewne – przyszłość tej marki rysuje się w jasnych barwach, a jej rozwój może być jedną z największych historii sukcesu w polskiej branży fotograficznej.


Napisz komentarz

Komentarze

WKRÓTCE W KINACH
Reklama
Reklama
Dołącz do nas!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama